شکسته قلبم
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

 

شکسته دوباره قلبم

ندیدی ،نفهمیدی واست میمردم

تموم زندگیم رفت

منی که رو اسمت قسم میخوردم

وقتی دلم خوش نیست

دنیام چه آشوبه

وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه

وقتی دلم خوش نیست

حس میکنم مردم

یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم

شکسته دوباره قلبم    ....قلبم .....قلبم .....

سبک میشم اگه گریه کنم پیشت

سبک میشم سرم باشه روی شونت

بهم ارامشو عشقتو برگردون

بگیر منو محکم تو اغوشت ....تو آغوشت ......

دلم خوش نیست ... دلم خوش نیست ......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 18:44 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 7396
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1